| Litter star world |
UPU result.
Tuesday 12 August 2014 • 16:09 • 0 comments
Assalamualaikum dan hai.

Setelah sekian lama aku xupdate blog dan aku update sbb rindu kott mau update *tetibaa 
Maybe sbb Qiqi tegur pasal blog aku semalam 
*aku xtau la blog mana satu dia tegur sbb aku rasa blog ni private sudah! Ohmaii blog apa dia tegur tu :OOO


Aku xupdate pasal KML maybe sbb aku xberapa ngam disana + malas la apa lagi :D

So, semalam 12hb dimana semua pelajar matrik dapat result upu *matrik ja? Xpastila ada org lain ka x. Ada kott.


1st expression alamakk kenapa bidang ni. Like seriously ~ Alamaak xkanlaaa. Aku mau bio aku mau math ~ Aku sayaang 2-2 tu. So, baru tadi aku teringat aku pernah screen capture permohonan upu aku. Daannn~


Holy shit! How can?!!!
Salah susun!
Pergh! Kalau aku la org lain maybe drang lompat2 happy. Pilihan ptama kot.
Now, penyesalan tiada guna.
Seriously aku ingat aku xdpt UKM so aku main letak2 ja.
Sengal!

Dah dpt ja. Terus on phone aku yg mati semalamnya tu. Tgk2 ada sudah whatsapp betimbun2 dari kelas aku d KML dulu tuu ~ dan ada dri group Happiness c jirah tnya "Mau share apa yg kmu dapat?"
Terusla aku jawab UKM. Tpi bidang yg aku xberapa nak minat. 
Lepastu c Qid lagi whatsapp *Qid - kawan kelas yg paling aku rapat d KML
Mcm biasala ptanyaan of course psl upu kan. Hehe. Jdi aku jawab laa~ bla3. dia dapat d UNIMAS.
Pilihan ptama jgak dia dapat.

Then aku call la kazen aku ni. Mau cek kan dia punya result.
"Oi, mintak ko punya hujung no. IC"
'5*** aku pun baru nak cek ni.'
"Ambahh, pgi la ko cek sana"
Dia xdpt upu tuu. Hmmm, aku suruh dia buat rayuan. So dia buatla.
Aku ckp, ko buat la dekat UKM~~~
jadi dia pun buat la d UKM 
XDDD

Panik aku, xkan teda kawan aku d UKM. Punyalaaa. 
Jadi aku baca2 la kelas KML aku punya group chat.

UPSI,
UMK,
UMS
.
.
.
Sah la ni sorang :'(
Then~ Qid
"Jid! Msg fazira cepat, dia dapat UKM! Sma mcm ko. Excited dia ni"
seExcited fazira aku lagi Excited.
Haha. Msg la ni. Bangas.
Ttiba Fazira whatsapp. Ceehh, jimat lettew.
Conversation org excited la jadinya.

Tengahari tu bapa aku call, so aku bg tau la apa aku dapat.
Mcm down ja maybe sbb bukan sains kot.

"Hmmm, xpala. Blh jadi pensyarah. Ko minat jadi pensyarah?"
'X. Hehe'
"Macamana kau ni........."

Family aku ok ja yg lain. Cma aku tckp 'Alaaaa, kenapa bkn bio.'
Terus la abg aku bising. Yakin kunun terseksa aku sbb aku xberapa minat subjek tu.
Dan. Adala conversation dia yg 
'I don't give a damn about it but I have to listen because his voice is as loud as 1 house can hear.'

Seteres dan betambah panas aku.
Terusla taip d group Happiness tu.
"seteres akuu eh."

dgn itu aku bercerita dan drg pun berceramah + bcerita + jokes + reality :D
+ kehenseman + kekayaan.

HAHA!!

Buka FB pun bising pasal ni..
Jdi aku ada tbaca "Anyone. UKM, sya senior kamu ni. Ada ptanyaan?"
So, aku pun chat la *ampit aku mau comment. Malu I.
Dia ckp boleh tukar kos. Tpi kes aku ni melibatkan tukar terus dgn fakulti. 
Jdi memerlukan tenaga dan masa yg amat banyak. 
Tetapi dgn budi bicara mungkin dapat.
*ayat ni macam susah ja. Tapiii, ampit la kalau aku mau give up Bio. Huahuahua.
Akan dibuat tu penukaran tu.
Serius kalau aku xdapat aku redha.

The truth is, aku xla benci sangat IT ni. Nak ckp gagal x jga.
PSPM-I aku A-
PSPM-II aku A

Mau ambil pun xmati, Xambil pun xmati. 
Cuma kena ada pengorbanan la.
Dan aku dpt ni pun semua sebab aku yg buat.


Sekian :p












PASTFUTURE
Me
Assalamualaikum and hye ! Welcome to My blog .
Change it Mood : I'm Bored -.-
Status : Animelover..

FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • These three things~
  • I'm the fourth
  • Mousukoshi~
  • lagii~,,
  • Me !!
  • Hangout
  • Wednesday~
  • Hingaut ~
  • Dia datang~
  • Scary~

  • CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!