| Litter star world |
These three things~
Sunday 4 August 2013 • 02:59 • 0 comments
Assalamualaikum.

post hari ni psl barang.
barang yg sntiasa aku pkai.
24jam =.=



Rantai, dgn 2 gelang.

sejarah brg tu?

1st. 2 bnda ni

yg nike aku dpt dri Fnix.
ole2 dr ntah mna. xsilap d smnnjung. sjak smpai dtgn aku.
dr situ start aku pkai 24jam.
tpi skrg. dia slalu tbuka tnpa aku sdar. sdar2 dh nk jtuh atau dh mmg jatuh.

lpastu yg 1 lagi tu ekceli ada tulisan 
Gdah'95
yg ni kenangan aku, dirah, jirah, mas, idah.
kmi beli ni sma2 d gerai2 dkat dataran tu.
time tu ada event.
ada gerai jual gelang tu + ukir skali. 
trusla kmi beli.
byk lagi sbnrnya.
kmi beli utk org lain.
aku beli 1 ja utk org lain.
drang bli byk.
tbiat.
n sma juga. lpas dpt tu aku trus pakai.
kdg2 kmi kluar sma2.
tsenyum sndiri ja bila tgk drang pn pkai.
>.<

lpastu brg ni.
yg ni kenangan aku dgn idah.
kmi beli sma2 d UK.
punya smart bntuknya.
aku suka.
ada tulisan LOVE 
nmpak kn.
siapa xnmpak tu. wa ksian sma lu.
background LOVE aku wrna hitam.
background LOVE idah wrna putih.
mcm kapel la pulak.

1st kmi beli tu. rntainya bukan stainless steel tu.
tpi rntai yg wrna hitam mcm getah tu.
lpastu putus.
mau sorokkan dr idah konon.
tpi kedapatan bila dia tnya.

"gdah, rntai ko mana?"
"emm, ada. knapa?"
"xputus?"
"ekceli putus :/ "
"aku pun. jom beli yg besi pnya"

HAHA. 
rupanya 2-2 rntai putus
dgn itu. kmi pn bli yg stainless steel pnya~

even bnda ni xla mahal sgt.
tpi ckup bharga bg aku.
aisehh.
ayatt >.<








PASTFUTURE
Me
Assalamualaikum and hye ! Welcome to My blog .
Change it Mood : I'm Bored -.-
Status : Animelover..

FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • I'm the fourth
  • Mousukoshi~
  • lagii~,,
  • Me !!
  • Hangout
  • Wednesday~
  • Hingaut ~
  • Dia datang~
  • Scary~
  • Mikdiii !

  • CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!